Az Év Magyar Autója versenyben a zsűri kiválasztja azt a PR-szakembert, aki egész éves szakmai tevékenységével kimagaslik a mezőnyből, illetve a versenyben nevező importőr, márka képviseletében a leginkább segíti a zsűri munkáját. A szakmai testület egyhangúan Salgó Andrásnak (BMW Magyarország) ítélte oda az Év Autós PR-szakembere 2022 díjat.
Salgó András 2001-ben szerezte meg spanyol tanári diplomáját Pécsett, amit 2004-ben marketing közgazdász diplomával egészített ki. Nem volt kérdés, hogy az autók iránti rajongását a munkában is kipróbálja, így 20 évvel ezelőtt, 2002-ben beszippantotta az autóipar, illetve -kereskedelem. Az Opel flottaüzletágánál helyezkedett el, majd belekóstolt a marketing kommunikációba, mint a GM Daewoo & Chevrolet márkák közép- és kelet-európai felelőse. 2004-2007. között a Porsche Hungaria Audi márkájánál találjuk, ahol az Audi területi vezetőjeként dolgozik. 2007-ben visszatér a GM-családhoz: a Cadillac, Corvette & Hummer márkák regionális marketingvezetője. Ezt követően egy éven át az Opel új piaci lehetőségeit építi a volt FÁK-országokban. 2010-ben immár PR-esként a Baltikum felé veszi az irányt, a korábbi országcsoportok mellett a balti államok PR-tevékenységét viszi.
2014-ben igazolja le a BMW Magyarország, ahol azóta vállalati kommunikációs menedzserként a vecsési székhelyű vállalat termék- és brand kommunikációs tevékenységét, valamint sajtókapcsolatait vezeti. Jelenleg a Debrecenben épülő új BMW-gyár kommunikációját is aktívan támogatja. Szerteágazó munkája mellett autóipari, gazdasági és marketing konferenciák, valamint egyetemi kurzusok népszerű előadója.