Kétévesen kaptam egy csomag autós kvartett kártyát, és bár olvasni még nem tudtam, hamarosan kívülről fújtam, hogy melyik lapon milyen típus van, hatévesen pedig már vezethettem a családi Škodát. Később az összes autós újságot elolvastam, amit csak tudtam, és a kedvenceim azok a cikkek voltak, amiket Cs.G monogrammal írtak alá, mert arról álmodoztam, hogy ez egyszer az én nevemet is jelentheti.
Az álmok hamarabb valóra váltak, mint gondoltam volna. Az édesapámnak köszönhetően az elsők közt lett internet-előfizetésünk, ahol 1997-ben autós honlapot kezdtem írni, még jóval a Totalcar és a vezess.hu előtt. Ezt találta meg egy nyomtatott autós újság, az Autó Plusz főszerkesztője, Bethlen Tamás, aki megkért, hogy írjak híreket a lapjába is. Így kerültem már gimnazista koromban az autós újságírás közelébe.
Miután a tanulmányaim miatt Budapestre költöztem, egyre tevékenyebben vettem részt a szerkesztőség munkájában, és a magazin honlapját is én szerkesztettem. A legjobbaktól, Balázs Viktortól, Dömsödi Gábortól, Lénárt Attilától tanultam az autós újságírást. A kétezres évek közepén a lap megszűnésével egy férfimagazinhoz kerültem, de továbbra is az autók mellett maradtam, például közreműködtem az A5.hu autós portál készítésében, és évekig szerkesztettem az Autóválasztó című, autóvásárlást segítő katalógust.
2009-től az akkor indult Autó és Stílus magazinnál folytattam a munkát, és főszerkesztőjeként ezt a lapot készítem azóta is. A munkám során mindig arra törekszem, hogy objektív képet adjak az autókról, minél több információt áruljak el róluk, hogy mindenki ki tudja választani a számára legmegfelelőbb típust. Fontosnak tartom az alapos utánajárást, a precíz háttérmunkát, hogy írásaim valóban útmutatóként szolgáljanak az olvasóknak. 2016-tól a Playeren is megjelennek a cikkeim, ez az online férfimagazin az autózás szórakoztató oldalát is megmutatja.
Az elmúlt évek során rengetegféle autót vezettem, de nehezen tudnám kiválasztani a kedvencemet közülük, mindegyik típust másért lehet szeretni. A legemlékezetesebbek azok a sportautó-tesztek, amiket a partnerlapunk, az olasz Quattroruote a saját tesztpályáján rendez, de ugyanúgy érdekelnek a hétköznapi típusok, mindig lenyűgöznek a veteránok, és traktorokat is vezettem. Így képzelem el az autózás jövőjét is: lehet, hogy az elektromos autók egyre nagyobb teret kapnak, de amíg ennyire sokszínű kínálatból válogathatunk, addig bőven lesz miért lelkesedni az autózás iránt.