Hársfalvi János az Év Autós Marketing/PR-szakembere

Az Év Magyar Autója verseny öttagú zsűrije minden évben megnevezi azt a marketinges vagy PR-szakembert, aki a versenyben autót jelölő autógyártó, gépjárműimportőr, autómárka képviseletében a verseny adott idényében a leginkább segítette a zsűri munkáját. A 2021-es verseny lebonyolításban nyújtott fáradhatatlan és alapos közreműködéséért a zsűri idén Hársfalvi Jánosnak ítélte oda az Év Autós Marketing/PR-szakembere díjat.

Hársfalvi János 2002-ben szerezte meg marketing- és PR-menedzseri diplomáját Szolnokon. Pályafutását a Velux Magyarország Kft.-nél kezdte, majd a gumiabroncs iparágban működve marketing specialistaként a Hankook Tire Budapest Kft.-nél, illetve a Goodyear Dunlop Tire Kft.-nél folytatta.

2011 óta dolgozik a Magyar Suzuki Zrt.-nél marketingvezetőként – ő felel a médiatervezés, kreatív reklámanyagok, online marketing és rendezvénymarketing területekért, valamint lakossági és flotta értékesítést támogató programok kivitelezésért. A marketing- kommunikációs tevékenységei részeként termék PR-esként rendszeresen tartja a kapcsolatot a hazai újságírókkal, csapatával és ügynökségi közreműködéssel sikeres autóteszteket és termék orientált sajtóeseményeket szervez. A Magyar Suzuki az Esztergomban gyártott Vitarát két díjra is benevezte, egyrészt az Év Magyar Autója 2021 díjért, illetve a szabadidő-autók kategóriában a Magyar Év Autója 2021 díjért indította. A Vitarának sikerült elhódítania az Év Magyar Autója 2021 díjat és a nagyközönség szavazatai alapján idén megkapta az Év Magyar Autója 2021 Közönségdíjat is.

Támogatók